La prima întâlnire

Avem doar 30 de secunde pentru a face o primă impresie bună celorlalţi!

O imagine atent construită, în completarea pregătirii tale, denotă profesionalism. În domeniul în care activezi, imaginea ta va „vinde” serviciile sau produsele pe care le oferi.
O primă impresie bună poate însemna:
–    Încrederea sau simpatia interlocutorului;
–    Un avantaj de imagine;
–    O opinie favorabilă;
–    O poziţie preferenţială în cadrul unui grup
sau al unei organizaţii;
–    Oportunităţi profesionale.

Ştiai că poţi să îţi îmbunătăţeşti imaginea cu ajutorul şedinţelor de consiliere estetică?
În următoarele articole ale rubricii vom aborda teme de îngrijire personală care contribuie la o imagine de succes. Astfel putem învăţa cum să trimitem celorlalţi mesaje subliminale pozitive despre noi înşine şi să ne promovăm cu ajutorul propriei imagini.
Avem doar 30 de secunde pentru a crea celorlalţi o impresie bună la prima întâlnire.

O imagine atent construită înseamnă o ţinută adecvată, dar se extinde exponenţial şi la partea estetică: îngrijirea părului, a pielii, a danturii şi a unghiilor.
Din păcate, suntem judecaţi de ceilalţi în funcţie de aparenţe. Până să ajungă să ne cunoască şi să ne descopere cu adevărat calităţile, că avem un suflet bun, interacţionează cu noi sau ne evită, doar prin prisma imaginii proiectate în afara noastră.

Din punct de vedere psihologic, la un prim contact cu un potenţial client, aspectul pielii poate aduce următoarele deservicii:

–    o piele cu acnee poate crea impresia că potenţialul client vorbeşte cu o persoană imatură, puţină experienţă (întrucât, involuntar, acneea este asociată persoanelor mai tinere)
–    o piele ternă sau cenuşie (de fumător înrăit) creează interlocutorului nesiguranţă. La nivel subliminal este asociată unui regim de viaţă dezordonat, viciilor sau lipsei de constanță în acţiuni;
–    vinişoarele de sânge sparte din zona nasului sunt asociate involuntar cu dependenţa de alcool sau cu probleme de sănătate;
–    Pielea devitalizată sau cea cu aspect palid, gălbui şi cearcănele generează senzaţia că stai de vorbă cu un om bolnav, copleşit de probleme, pe punctul de a claca.
Pielea sănătoasă, la nivel subliminal, trimite interlocutorului un mesaj foarte clar: încredere, forţă şi poftă de viaţă.

Adică 3 dintre atributele pe care un client şi-ar dori inconştient ca tu să le ai! Există câteva lucruri de bază în îngrijirea pielii: schema de îngrijire cotidiană şi tratamentul facial lunar, la salon/cabinet cosmetic sau la spa. Teme pe care le vom aborda data viitoare.
Scrie-mi un mail la contact@mirelapaduraru.ro

şi programează-te la o şedinţă de consiliere estetică personalizată!
Cu drag, Mirela Păduraru

Share Button

Comments are closed