Combi Coffee

Dacă sunteți un iubitor de cafea exaltat la fel ca mine, probabil că ați observat deja entuziasmul care înconjoară Combi Coffee pe canalele de social media – și din motive întemeiate – de aceea prima mea pauză de cafea a trebuit să fie la cafeneaua din Porto. Din fericire pentru mine, am auzit povestea lor de origine direct de la sursă: de la coproprietarul Gonçalo Cardoso.
Împreună cu Joño Vilar și Francisco Cardoso, Gonçalo a pornit în această aventură uimitoare (de cafea) acum mai bine de trei ani, dintr-o dorință puternică de a aduce ceva nou în materie de cafele pe plan local. După cum am aflat rapid, 99% din toată cafeaua portugheză este Robusta.
Noua abordare, cu toate acestea, nu a fost ușoară pentru Gonçalo care și-a petrecut majoritatea anilor lucrând cu mașini de curse. Acum trei ani, s-a întors în Portugalia la visul său și a început să muncească din greu pentru a-l împlini. Când m-am întors, mi-a spus, standurile mobile de cafea de specialitate nu existau în Porto. Ne-a luat un an pentru a veni cu un logo, pentru a găsi furnizori și a cumpăra unul dintre cele mai rare modele: N1300 Mercedes Benz.
Prima noastră vânzare de cafea a fost în timpul unei piețe locale de chilipiruri; am avut o consumație atât de mare și pentru că lucrurile au fost puțin complicate atunci cu birocrația pentru vânzarea pe diferite străzi, am participat doar la evenimente și festivaluri la început.

If you are an enthusiastic coffee lover, like yours truly, you might have already noticed the hype around Combi Coffee on the social media channels – and for good reasons too – therefore my first coffee break had to be at their café in Porto. Luckily for me, I got to hear their origin story directly from the source: co-owner Gonçalo Cardoso.
Alongside Joño Vilar and Francisco Cardoso, Gonçalo embarked on this amazing (coffee) adventure more than three years ago out of a strong desire to bring something new to the local caffeine drinkers. As I quickly found out, 99% of all Portuguese coffee is Robusta.
This new endeavor, however, was not an easy process for Gonçalo who had spent most of his years working with race cars. It was three years ago that he returned to Portugal with his dream and began working hard towards making it a reality.
When I came back, he told me, specialty coffee trucks did not exist in Porto. It took us one year to come up with a logo, find suppliers and buy one of the rarest truck models: the N1300 Mercedes Benz.
Our first time selling coffee was during a local flea market; we had such a great turnout and because things were a bit tricky when it came to paperwork for selling on various streets, we only attended events and festivals in the beginning.

Share Button

Comments are closed