Starbucks în Jamaica

Starbucks a anunțat că a încheiat un acord de licență cu Caribbean Coffee Traders Limited, un consorțiu condus de Margaritaville Caribbean Group, un lider în managementul restaurantului și operatorul de franciză din Caraibe.

Acordul conferă Caribbean Coffee Traders dreptul exclusiv de a deține și exploata magazinele Starbucks din țară. Jamaica va fi cea de-a 17-a piață pe care intră Starbucks din regiunea America Latină și Caraibe, primul magazin fiind deschis în Montego Bay.
„Jamaica este o țară binecuvântată cu o bogată cultură și patrimoniu, în special cu cafeaua Blue Mountain, care este cultivată local și de renume mondial, pe care Starbucks o are în oferta de specialitate de peste 40 de ani”, a declarat Ricardo Rico, Director General și Vicepreședinte Starbucks pentru operațiunile din America Latină.

Portofoliul Margaritaville Caribbean Group include o colecție diversă de mărci de proprietate, francize internaționale, baruri tematice și restaurante populare, inclusiv Wendy, Dominos, Queen Dairy, Quiznos, Auntie Annie, Cinnabon, Southwest Grill și Nathan. Grupul are peste 1.000 de angajați în întreaga regiune.
De la lansarea brandului în America Latină, Starbucks a crescut la peste 1.000 de magazine pe 16 piețe, dintre care 15 sunt operate de parteneri de încredere pentru licențiere. În Caraibe, licențiații Starbucks operează în prezent 43 de magazine în Aruba, Bahamas, Curacao, Puerto Rico și, cel mai recent, în Trinidad și Tobago.

Jamaica va deveni cea de-a șasea piață a companiei în regiunea Caraibelor.

Share Button

Comments are closed