7 Sfaturi pentru dezvoltarea
unei afaceri de prăjire a cafelei

Comunitatea de cafea are câteva sfaturi pentru oamenii care sunt la început de drum în industria cafelei şi vor o afacere în roasting.

dada

Educaţia în domeniu e foarte importantă.

Prăjirea cafelei este un procedeu complex. Aşadar, educaţia de specialitate va face diferenţa. Fie că prăjiţi cafea specialty sau Robusta, stăpânirea cunoştinţelor despre roasting vă va oferi controlul complet asupra boabelor, lucru esenţial pentru afacere.

Nu începeţi afacerea făcând compromisuri.

Setaţi-vă obiectivele şi cumpăraţi echipamentul necesar atingerii acestora. Înainte de deschiderea prăjitoriei, asiguraţi-vă că aveţi câteva cafenele unde vă puteţi vinde marfa şi, de ce nu, un magazin online prin care să vă măriţi portofoliul de clienţi. Creaţi-vă un profil unic pentru a ieşi în evidenţă!

Fiţi oneşti.

Transparenţa produselor voastre este foarte importantă. La fel şi când vine vorba despre greşeli. Desigur, admiterea unei greşeli vă va costa, dar pe termen lung este o strategie benefică, întrucât încrederea clienţilor este foarte greu de câştigat.

Feriţi-vă de datorii.

Puteţi începe o afacere mică, care să nu implice împrumuturi sau investitori. Sigur că începutul va fi un moment dificil, iar creşterea afacerii nu va fi spectaculoasă în primul an, dar aceasta este o strategie mai sigură şi utilă pe termen lung.

Învăţaţi să degustaţi cafeaua.

Fie că vă gândiţi să începeţi o afacere cu cafea specialty sau instant, trebuie să fiţi în măsură să vă evaluaţi produsul. De asemenea, trebuie să o cunoaşteţi îndeajuns de bine pentru a-i face reclamă şi asta se va întâmpla numai dobândind cunoştinţe de cupping.

Fiţi siguri de alegerea pe care o faceţi deschizând o prăjitorie.

Roastingul este amuzant şi interesant. Mulţi prăjitori din SUA au început afacerile acasă. Trebuie să ţineţi cont de faptul că, deşi lucrul cu cafeaua este minunat, trebuie să vă concentraţi pe aspectele mai puţin plăcute ale afacerii. Mulţi prăjitori nu conştientizează că nu e suficient să creeze un produs. Într-o afacere sunt implicate multe negocieri, tehnici de vânzări şi marketing şi birocraţie. Toate acestea vă vor ocupa mult timp, aşa că asiguraţi-vă că vreţi să faceţi acest pas.

Cercetaţi piaţa pe care vreţi să intraţi. Identificaţi-vă concurenţii.

Pentru a putea fi diferit, trebuie să ştiţi ce există pe piaţă şi să vă gândiţi cum puteţi să îmbunătăţiţi ceea ce este deja disponibil. O cercetare de piaţă va fi un punct bun de plecare.

 

Share Button

Comments are closed