RIMINI – La Partidul Președinției SCA, găzduit în cadrul prestigiosului Grand Hotel Rimini, președintele recent ales Christina Meinl, responsabil de inovație pentru compania vieneză Julius Meinl, a susținut un discurs pentru a mulțumi echipei sale pentru munca lor și a conturat planul ei pentru președiția SCA. Iată câteva extrase din discursul ei:
„Președinția SCA este o mare onoare pentru mine”, a spus Meinl. „Văd această președinție nu ca președinția mea, ci ca președinția noastră. Julius Meinl are o moștenire veche de 155 de ani în ceea ce privește cafeaua de cea mai înaltă calitate. Timp de 5 generații, lucrul în echipă – familia mea cu multe echipe – ne-a adus un mare succes în afacerea de cafea și întregii echipe ”.
“Președinția SCA este pur și simplu recompensa pentru această muncă asiduă: o apreciere a muncii de înaltă calitate pe care o desfășurăm pe numeroasele piețe în care operăm. Suntem acceptați și apreciați în lume drept un brand de cafea premium cu produse de înaltă calitate, echipe puternice și un grad înalt de inovație”.
Julius Meinl este un brand ce pune accent puternic pe durabilitate. Programul de patrimoniu columbian al lui Julius Meinl, sprijină comunitățile rurale din regiunea columbiană Tolima și îi ajută pe tineri să rămână la ferme și să continue să îmbogățească patrimoniul familiei. „Susținem fermierii de cafea columbieni, cu un angajament de a-i ajuta să devină mai pricepuți și să obțină certificarea UTZ, cel mai mare program pentru o agricultură durabilă a cafelei din lume. Sperăm că noile măsuri vor crește eficiența și calitatea producției, precum și îmbunătățirea afacerilor fermierilor, creșterea veniturilor și reducerea vulnerabilității împotriva schimbărilor pieței”. Programul oferă asistență agronomilor (instruiri, monitorizare și evaluare), precum și sprijin școlar în beneficiul comunității locale.
Două amestecuri premium de la Julius Meinl, Poesia și Supreme UTZ, au fost repartizate pentru a reprezenta Moștenirea Columbiană prin folosirea sigiliului pe toate ambalajele. Ambele amestecuri conțin o cafea din Columbia, reprezentând o sărbătoare unică de tradiție, moștenire și gust excelent. În Italia, Julius Meinl ajută familiile cu autism prin Pay with a Poem. „În ceea ce privește misiunea noastră, în Italia sprijinim de câțiva ani o organizație non-profit, “I Bambini delle Fate”, a spus Meinl. „Cu fiecare poezie pe care o adunăm în timpul evenimentelor noastre de poezie, precum Pay with a Poem, contribuim la oferirea de sprijin economic proiectelor de incluziune socială care ajută familiile cu autism și alte nevoi speciale. Asta face misiunea noastră de a face lumea un loc mai bun datorită poeziei mai concretă”. „În anii trecuți, am adus pe piață multe inovații de ultimă generație – Premium 1862, Julius Meinl The Originals, Cold Brew, Nitro Brew, capsule biodegradabile… doar pentru a numi câteva”.
Tot în Italia, din ce în ce mai mulți clienți încearcă să-și diversifice oferta către consumatorul final, prin diverse cafele și metode alternative de extracție. Italienii sunt încă foarte legați de espresso (cremă și corp) – a observat Meinl – „dar suntem convinși că în curând, revenind la tradiție, la moka (unde nu așteptăm cremă și corp), va exista mai mult spațiu pentru inovație”.
„Cafeaua este mai mult decât un produs: este o emoție, un sentiment. Generația Y este cea mai mare și cea mai rapidă țintă a viitorilor consumatori „iubitori de cafea”. Pretutindeni în lume, cafeaua a devenit un mod de viață, un adevărat stil de viață. Acest consumator înțelege și este dispus să cumpere un produs sau un serviciu pentru a susține o cauză în care crede sau nu, chiar dacă înseamnă să plătească un pic mai mult ”.
„Susținut de președinția SCA, vom fi în fruntea răspândirii cafelei de specialitate în Italia și nu numai. Vom aduce educația superioară a cafelei clienților și consumatorilor noștri. Haideți să deschidem împreună calea pentru următorii 150 de ani ”, a concluzionat Meinl.
„Cafeaua a devenit un adevărat stil de viață”