a crescut cu peste 1,000% în ultimii 10 ani.
Consumul de cafea în China a crescut cu 1,032% în ultimii zece ani, de la 300.000 de saci în 2008/09 la 3,8 milioane de saci în 2017/18, potrivit datelor recente din revista braziliană Negócio Café.
Recenzia este publicată de Núcleo de Estudos em Cafeicultura – NECAF, Universitatea federală din Lavras – UFLA, Observatorul Consorțiului de Cercetare pentru Cafea și Embrapa Café.
În timp ce cafeaua instant domină încă piața de cafea a Chinei, în comparație cu alte sortimente de cafea consumate la domiciliu, o cercetare Mintel arată că acest produs pierde atât interesul consumatorilor, cât și cota de piață. De fapt, 32% dintre consumatorii chinezi au spus că beau cafea instant în 2016; această cifră a scăzut la 26% în 2017.
Între timp, Mintel estimează că valoarea totală a vânzărilor cu amănuntul a pieței de cafea instant a Chinei a crescut cu 6,2% între 2017 și 2018, ajungând la 9,018 miliarde de yuani (1,304 miliarde USD). Cu toate acestea, Mintel prognozează că piața va vedea doar o creștere de 4% între 2022 și 2023.