MILAN – ROKiT Williams Racing anunță compania Lavazza ca partener oficial al echipei pentru sezonul campionatului mondial FIA Formula Unu în 2020. Logo-ul Lavazza va debuta pe concurentul FW43 în cadrul Marelui Premiu al Australiei, care va marca începerea sezonul.
Pe lângă inscripționarea logo-ului pe mașini, Lavazza va fi prezentată în toate garajele ROKiT Williams Racing și în zonele de ospitalitate, pe îmbrăcămintea echipelor și pe costumele de cursă ale lui George Russell și Nicholas Latifi.
Fondată în 1895 la Turin, Lavazza a rămas în cadrul aceleiași familii timp de patru generații.
Se află printre liderii prăjitorilor de cafea mondiali și poate fi găsită în peste 140 de țări.
Directorul adjunct al echipei ROKiT Williams Racing, Claire Williams, a declarat următoarele:
„Lavazza și ROKiT Williams Racing au valori similare, ne construim afacerile în jurul pasiunii pentru muncă și pentru produsul nostru. Aceste atribute în jurul inovației și antreprenoriatului oferă baze solide pentru companiile noastre pentru a construi un parteneriat puternic. Aștept cu nerăbdare să lucrez cu Lavazza și să îi primesc în Formula Unu, în cadrul sezonului 2020.”
Directorul general în divizia marketing Lavazza Group, Sergio Cravero, a adăugat:
„Suntem încântați să îl putem susține în continuare pe tânărul nostru ambasador și talentatul Nicholas Latifi în noua sa călătorie în Formula Unu alături de echipa ROKiT Williams Racing. Prin intermediul acestor parteneriate importante, în concordanță perfectă cu strategia noastră de globalizare, Lavazza este capabilă să își dezvolte conștientizarea brandului și să răspândească cultura cafelei italiene peste tot în lume.”