Piața globală de cafea 2016-2020

Raportul intitulat „Piaţa globală a cafelei: Tendinţe şi oportunităţi (2016-2020)” oferă o analiză aprofundată a pieţei globale a cafelei, cu o analiză detaliată a dimensiunii şi creşterii pieţei, a cotei de piaţă şi a impactului economic al industriei. Raportul prevede, de asemenea, analiza producției și consumului pieței. El oferă o analiză detaliată a pieței de cafea cu amănuntul la nivel mondial, pe valoare și volum, împreună cu segmentele de piață.
Raportul oferă o analiză regională pentru Europa de Vest, Europa de Est, America de Nord, Asia Pacifică, America Latină, Orientul Mijlociu, Africa și Australia pentru piața de cafea. Analiza regională include dimensionarea pieței după valoare, împreună cu analiza producției și a consumului. De asemenea, furnizează valoarea vânzărilor cu amănuntul pentru fiecare regiune.
Raportul include, de asemenea, analiza țărilor: Brazilia, Vietnam, Indonezia, Etiopia și India. Acesta oferă analiza producției și a consumului, împreună cu tendințele de export-import în fiecare dintre țările menționate mai sus.
În plus, raportul evaluează oportunitățile cheie de pe piață și evidențiază factorii care conduc creșterea industriei. Creșterea pieței globale de cafea cu amănuntul a fost, de asemenea, prevăzută pentru perioada 2016-2020, luând în considerare modelele anterioare de creștere, factorii de

creștere și tendințele actuale și viitoare. Competiția pe piața mondială a cafelei este rigidă și dominată de marii jucători precum Nestle. Mai mult, actorii-cheie ai pieței de cafea, companiile J.M. Smucker, Mondelez International Inc. și Strauss Group Ltd. sunt, de asemenea, profilate cu informațiile financiare și strategiile lor de afaceri.
Piața globală a cafelei a crescut la un CAGR semnificativ în perioada de 5 ani, adică 2011-2015 și se preconizează că piața va crește în următorii cinci ani, adică în perioada 2016-2020. Piața poate fi segmentată în funcție de utilizatorii finali ca piața serviciilor de vânzare cu amănuntul a cafelor și de servicii alimentare, din care piața mondială de cafea cu amănuntul a înregistrat o creștere, determinând piața mondială a cafelei.
Creșterea consumului de cafea condusă de tendința de occidentalizare din India, China și America Latină conduce piața în direcția pozitivă.
Motoarele creșterii pentru piața mondială a cafelei sunt: creșterea venitului disponibil, urbanizarea rapidă și creșterea populației, precum și apariția culturii cafelei și a noii baze de consum. În ciuda faptului că piața este guvernată de diverși factori de creștere, există anumite provocări cu care se confruntă, cum ar fi: îmbătrânirea copacilor de cafea, lipsa sprijinului guvernamental, impactul negativ al schimbărilor climatice, volatilitatea prețurilor și creșterea costului de producție.

Sursă: www.globenewswire.com
Share Button

Comments are closed