Dominanța Starbucks se adâncește în Coreea

Starbucks își consolidează poziția de lider în industria cafelei din Coreea, analiștii de piață au declarat recent în Korea Times.

Noile rapoarte de audit arată cum Starbucks Coffee Korea s-a bucurat de o creștere de 20,5% a vânzărilor în 2018, spre deosebire de anul precedent, cu vânzări de 1,3 miliarde de dolari, profitul său operațional crescând cu 29,9%. Liderul internațional de cafea retail se concentrează pe băuturi reci, deoarece consumatorii coreeni tind să prefere băuturile cu gheață în locul băuturilor fierbinți.
Lanțul a introdus, de asemenea, noi concepte, inclusiv magazinul high-end Reserve și Teavana. Starbucks a deschis 121 de magazine noi în 2018 și deține la momentul actual peste 1.280 de magazine în Coreea.

Competitorii – A Twosome Place, The Coffee Bean & Tea Leaf, Ediya Coffee și alți rivali mai mici – au înregistrat, de asemenea, o creștere a vânzărilor în 2018. Cu toate acestea, numerele acelea nu au putut ține pasul cu Starbucks. Un magazin Twosome Place, fostă filială a CJ Foodville, a înregistrat vânzări de 249 milioane de dolari și 25,5 milioane de dolari în profitul operațional în primul său an.
Ediya, cu 2.500 de magazine în Coreea, a înregistrat o creștere de 8,9% a vânzărilor la 175 milioane de dolari, însă profitul operațional a scăzut cu 12,4% din cauza cheltuielilor legate de construirea fabricii Ediya Coffee Dream. Între timp, vânzările celor de la Coffee Bean & Tea Leaf au crescut cu 5,6% la 145 milioane dolari.

Sursă: bit.do/starbuckskorea
Foto: unsplash.com
Share Button