Starbucks în Tokyo

Starbucks a sărbătorit deschiderea Starbucks Reserve Roastery Tokyo, un tribut într-o clădire de 4 etaje a calității premium a cafelei, inovării și a legăturii umane. Aceasta va fi cea de-a cincea prăjitorie la nivel global, deschisă publicului din 28 februarie, reafirmând angajamentul de 23 de ani al companiei față de Japonia.

Prăjitoria aduce un omagiu rolului important jucat de Starbucks Japonia în modelarea creșterii internaționale a companiei. În această locaţie, clienții se vor bucura de mai mult de 100 de băuturi și produse de cafea și ceai unice. De asemenea, prăjitoria sărbătorește cultura japoneză a conexiunii și a meseriei prin intermediul primului AMU Inspiration Lounge – de la japonezul „amu”, adică „lucru împreună”- pentru a găzdui evenimente de adunare a comunității și este planificat să devină prima locație de training Starbucks.
„Ca prima piață internațională din afara Americii de Nord, Starbucks Japonia a contribuit cu 23 de ani de inovare pentru companie la nivel global”, a declarat Kevin Johnson, CEO, Starbucks Coffee Company. „Deschiderea prăjitoriei de la Tokyo va amplifica ceea ce a făcut Starbucks Japonia în toate magazinele de pe piață pentru mai mult de două decenii – inovând și oferind cea mai bună calitate”.

Situată în cartierul vibrant și creativ Nakameguro din Tokyo, designul încântător al clădirii este inspirat de faimoșii arbori de cireș care înconjoară râul Meguro. Zidurile de sticlă ale clădirii și pardoselile terasei se îmbină perfect cu mediul, aducând vizitatorilor la nivelul ochilor florile de cireșe și imaginea râului în cele 4 anotimpuri, pentru a reflecta frumusețea naturală și sentimentul de armonie găsite în Japonia.
Cu peste 37.000 de parteneri care poartă cu mândrie șorțul verde din 47 de locaţii din Japonia și 250 chiar la prăjitorie, Starbucks Japonia va inova prin prăjirea proaspătă a loturilor mici de cafea din toată lumea în fiecare zi și prin introducerea unor noi băuturi pentru toate cele 1.400 de magazine din Japonia. Această iniţiativă va începe cu cafeaua Tokio Roast, o cafea exclusivă Starbucks Japonia, disponibilă în toate magazinele în ziua deschiderii.

Sursă: www.comunicaffe.com
Foto: www.starbucks.co.jp
Share Button